
Početna cena
od 43.990 evra

Potrošnja goriva
8.8 lit/100 km

Pogonski sklop
Pogon na zadnje točkove

Novi BRZ vam daje dovoljno snage za svaku vrstu zabave zahvaljujući snažnom Subaru bokser motoru od 2,4 litre radne zapremine sa direktnim ubrizgavanjem koji isporučuje 228 “konja”
Sa svojim kultnim izgledom sportskog automobila – motor napred, pogon na zadnje točkove, kao i izuzetno preciznim upravljanjem, novi BRZ može učiniti bilo koju vožnju uzbudljivom.
Novi BRZ je napravljen za ozbiljnu sportsku vožnju, u čemu mu pomažu direktno upravljanje, sportska sedišta, režimi rada Sport i Track, kao i digitalna instrument tabla sa digitalnim meračem G-sile
Novi Subaru BRZ pokreće 2,4-litarski atmosferski bokser motor, postavljen napred, dok se snaga preko 6-stepenog menjača ikardanskog vratila isporučuje na zadnje točkove, baš kako i dolikuje jednom sportskom kupeu
Subaruova najsavremenija tehnologija aktivne bezbednosti EyeSight, koja obuhvata adaptivni tempomat, sistem kočenja pre sudara kao i sprečavanje napuštanja kolovozne trake, u svakom trenutku prati situaciju ispred vozila i upozorava na potencijalne opasnosti
Sa aluminijumskim felnama od 18 inča i gumama Michelin Pilot Sport 4, možete računati da će vam BRZ pružiti preciznu kontrolu i sigurno prianjanje na putu ili stazi, a kočioni sistem je projektovan za impresivnu silu zaustavljanja na koju možete računati iz kruga u krug
Sportski izduvni sistem sa dve „cevi“ pozadi ne samo što izgleda atraktivno, već je posebna pažnja posvećena projektovanju kako bi se usaglasio sa pogonskim agregatom i u svakom režimu rada pružio maksimalne performanse
Subaru BRZ se može pohvaliti i najmodernijim LED svetlosnim grupama sa automatskom nivelacijom snopa, a posebno ističemo mogućnost praćenja krivina u sklopu SRH (Steering Responsive Headlights) sistema
U skladu sa aktuelnim trendovima, i Subaru je svoj sportski automobil ponudio u verziji sa automatskim menjačem koji pruža gotovo jednako zadovoljstvo u vožnji kao i manuelna opcija, sa trenutnim odzivom i neprimetnim promenama stepena prenosa uz mogućnost manuelne promene
Sve važnije komande u kabini novog Subaru BRZ nalaze se praktično na dohvat ruke vozača i vrlo su jednostavne za upotrebu. Na centralnom tunelu nalaze se tasteri za odabir režima vožnje (Normal, Snow, Sport, Track i ESP OFF)
Subaru BRZ u Premium Sport paketu sa 6-stepenim automatskim menjačem, vozaču nudi i opciju promene stepena prenosa putem polugica koje se nalaze iza volana, baš kao što je to slučaj kod čistokrvnih trkačkih automobila
Po ugledu na čistokrvne sportske automobile, i Subaru BRZ je opremljen aluminijumskim pedalama sa gumiranim površinama kao i odmorištem za levu nogu, kako bi uživanje u vožnji, ali i bezbednost bili na još višem nivou
Tip motora: Horizontalno postavljen „bokser“, 4-cilindarski, 4-taktni, benzinski motor, DOHC, 16-ventila
Prečnik i hod klipa (mm): 94.0 × 86.0
Zapremina (cc): 2387
Stepen kompresije: 12,5
Sistem dovoda goriva: Direktno ubrizgavanje goriva
Zapremina rezervoara za gorivo (lit.): 50
Maks. snaga (kW/KS pri o/min): 172/234 pri 7.000
Maks. obrtni moment (Nm pri o/min): 250 pri 3.700
Maks. brzina (km/h): 226
Ubrzanje 0-100 km/h (sek.): 6,3 (6,9 za A/T)
Tip pogona: pogon na zadnje točkove
Ukupna dužina (mm): 4.265
Ukupna širina (mm): 1.775
Ukupna visina (mm): 1.310
Međuosovinski razmak (mm): 2.575
Prednji trag točkova (mm): 1.520
Zadnji trag točkova (mm): 1.550
Minimalni klirens (pri težini praznog vozila) (mm): 130
Zapremina prtljažnog prostora*1 (lit.): 237
Kapacitet mesta za sedenje (broj osoba): 4
Masa praznog vozila (kg): 1.289 / 1.316*2
*1 Mereno od VDA (V214)
*2 Masa vozila se razlikuje u zavisnosti od tipa dodatne opreme koja je uključena
Tip transmisije: Manuelni 6-stepeni ili automatski menjač
Prenosni odnos u D režimu: 3,538 – 0,582
Prenosni odnos u 1. stepenu: 3,626 M/T (3,538 A/T)
Prenosni odnos u 2. stepenu: 2,189 M/T (2,060 A/T)
Prenosni odnos u 3. stepenu: 1,541 M/T (1,405 A/T)
Prenosni odnos u 4. stepenu: 1,213 M/T (1,000 A/T)
Prenosni odnos u 5. stepenu: 1,000 M/T (0,713 A/T)
Prenosni odnos u 6. stepenu: 0,767 M/T (0,582 A/T)
Prenosni odnos u hodu unazad: 3,438 M/T (3,168 A/T)
Finalni prenos: 4,100 M/T (3,909 A/T)
Upravljač: Zupčasta letva i zupčanik, električna servo-asistencija
Prednje oslanjanje: MacPherson tip
Zadnje oslanjanje: Dvostruka poprečna ramena
Minimalni prečnik okretanja (m): 10,8
Prednje kočnice: Ventilirane disk kočnice
Zadnje kočnice: Ventilirane disk kočnice
Dimenzije pneumatika i naplatka: 215/40 R18, 18×7 1/2”J
Prijavite se za naš newsletter i budite među prvima koji će imati informacije o najnovijim SUBARU modelima, ekskluzivnim ponudama i posebnim događajima.
Copyright © 2023 SUBARU TRIO MOTORS. Sva prava zadržana.
Design by: Quick System